2015. december 13., vasárnap

Fokhagymás pogácsa




 A mai napon pogácsát készítettem  egy kollegiális összejövetelre. Mivel vizsgaidő van, nemigen marad időm nagyobb lélegzetvételű süteményekre, mégis valami finomat akartam készíteni.Az olaj soknak bizonyult, így lágy lett a tészta, de már nem volt idő korrigálni.Meg is látszik pogácsa alakján.
Hozzávalók: 
4 bögre sima liszt
2 bögre főtt krumpli
1 bögre olaj(nekem ez soknak bizonyult, elég kevesebb bele)
2 tojássárgája
5 kk só
1 bögre meleg tej, benne 1 csomag élesztő és kicsi cukor felfuttatva
Az összetevőket összekeverjük, én a kenyérsütő dagasztó részével kétszer kikevertem, kelesztettem, majd kisütöttem 250 fokon. Ezután megtöltöttem töltőcsővel a következő töltelékkel:
1 majonéz
15 deka trappista sajt reszelve
4-5 gerezd fokhagyma



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése