2015. október 18., vasárnap

Részt vettem a 25. blogkóstolón





Kávés szelet fügelekvárral- mikróban készítve



Részt vettem a 25. blogkóstolón. Nagyon megörültem, amikor megláttam a nekem kisorsolt blogot. Gyönyörű ételfotók sorakoznak a blogon. Azért esett a mikrós sütire a választásom, mert egyik kollégám kérdezte tőlem, lehet-e mikróban készíteni piskótát, süteményt. Én akkor elküldtem neki egy receptet, de nem érdeklődtem később, hogy el is készült e végül  sütemény. Most időhiányban is szenvedek- a szakdolgozatomat egy hónapon belül le kell adni,ráadásul kisunokám fog születni egy héten belül, így gyors felindulásból el is készítettem a sütit.
Hozzávalók:
1 dl cukor
2 dl liszt
1 ek kakaó
fél cs. sütőpor
1 csomag capuccínopor
Én egy csomag nescafét tettem bele, de az eredeti recepten egy egy kk. nescafe van
egy tojás
egy deci tej
2 ek. étolaj
2 ek darált dió
2 ek áfonya és mazsola vegyesen

A hozzávalókat összekevertem, betettem a mikróba. Azt írja ChefTündér, hogy 800 Watton, 6 perc szükséges a sütéshez. Nekem a mikróm egy egyszerű darab, hőfokot nem, csak fokozatokat lehet állítani rajta, de így is pont elkészült hat perc alatt. Én ezúttal fügelekvárral töltöttem. Férjem azonnal le is tesztelte. Finom lett!!!  Fotó csak egy késő esti, lámpa melletti készült, nézzétek el ezt nekem:)Köszönöm, ChefTündér, és köszönöm, hogy részt vehettem a játékban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése