2015. szeptember 24., csütörtök

Töltött káposzta Ella kuktában főzve.


Mióta megvásároltam az intelligens kuktámat, igyekszem különböző ételeket kipróbálni benne. Ma  a töltött káposztára esett a választásom. Kb. 60-70 deka rizsből és egy kiló darált hasaljából készítettem a káposztát, 4 nagy fej hagymát apróra vágva kókuszzsíron megdinszteltem.Tettem bele fűszereket. Ne kérdezzétek, mennyit, mindig szemre szórom rá. Tehát bors, só, delikát,  pirospaprika, a kész töltelékekre egy kis füstölt kolozsvári szalonna és egy paradicsomkonzerv tartalma került. Ezt az adagot két részre osztottam, fele a hűtőbe került, másik felére öntöttem 4 és fél mérő vizet, majd kézi beállításon 15 percig főztem. Utána nem engedtem ki a gőzt belőle, egy óráig hagytam puhulni. Másodszorra már 5 mérő vízzel és 18 percig főztem, így lett teljesen puha az alsó sor káposzta is, amit nem ér a víz az Ellában. Nagyon finom lett . Már ezért is megérte megvásárolni ezt a készüléket!

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok Ildikó ehhez az intelligens edényhez! Jó, hogy megosztod a tapasztalataidat vele, kedvet csinálsz másoknak is hozzá. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Marisz, hátha kedvet kapsz te is, hiszen én is tőled kaptam kedvet a befőzőautomatához.

    VálaszTörlés