2015. szeptember 1., kedd

Részt vettem a 24. blogkóstolón.









A 24. blogkóstoló háziasszonya a Habverő és fakanál bloggere. Ezúttal a nekem kisorsolt blog a Sherpa konyhája lett. Ez azt jelenti, hogy nekem az ő blogjáról kellett valami ételt, vagy desszertet elkészíteni, és saját fotóval feltüntetni. Sokat vívódtam, mit is válasszak. A 23. blogkóstolón sajnos csalódás ért, az én blogomról a kisorsolt blogger nem főzött –sütött semmit, hiába vártam nagyon. Én főleg sütiket, tortákat publikálok, így automatikusan valami édességet kerestem. Lenyűgözőek a Sherpa ételeinek fotói. Blogján különleges étkek, különleges fűszerek sorakoznak. Az én családom étkezése elég konzervatívnak mondható, nagyon nehéz velük új ízeket elfogadtatni. Végül ezért is döntöttem úgy, hogy a baconba csavart burgonyát fogom kipróbálni. A recepten kicsit változtattam, és rakott krumpliszerűen készítettem el.
Hozzávalók:
-          burgonya, nem számoltam hány darab, amennyi elfért a nagy jénaiban.
-          sajt reszelve
-        -   fűszerek
-         -  pulykakolbász,
-           - tejfel
-          - bacon szalonna(fél kiló)
Egy jénai tálat kibéleltem szorosan bacon szalonnával, fél kiló volt összesen. Erre rétegeztem karikára vágott burgonya szeleteket, amit fűszerrel jól meghintettem. Só, bors, delikát. Erre tettem reszelt sajtot, pulykakolbász szeleteket, Végül bacon szalonna szeletekkel fedtem A tetejére pár szelet krumpli ment, hogy a szalonna felpöndörödését megakadályozzam. 
Bár egy kicsit drága ételnek számít, érdemes elkészíteni, mert nagyon finom ! 
A képek az elkészítés mikéntjét mutatják be.
És végül a megsült étel. Nem érnek össze a szeletek, mert nagy menyiséget készítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése