2015. szeptember 15., kedd

Ella kukta, a számítógép vezérelt edény

Egészségügyi képzettségem van, ápolónő vagyok, így nem akarok és nem tudok kibújni a bőrömből, kötelességemnek érzem, hogy írásaimban megjelenjen az egészséges ételkészítés is. Utóbbi időben áttértem a kókuszolajjal való főzésre. Sütésnél is a margarin helyett a vajat preferálom. Jelen írásomban is egy egészséges ételkészítő eljárást fogok bemutatni. Ma ugyanis megérkezett az intelligens kuktám, az Ella. Eddig a befőzőautomatával készítettem a befőttjeimet, ami nem igényel tartósítószert a befőzés során. Most ebben a csodafazékban késztettem el az ebédet.
Először pörköltet késztettem vele. 24 perc alatt elkészült az étel, és semmi gőz nem keletkezett a konyhámban. Készítésnél mellőzni lehet az olajat , zsiradékot is.Következő étel a párolt zöldség volt. Nagyon finom lett.
Az automata fotója.  Holnap levest főzök benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése