2013. november 30., szombat

Ismét focipálya és újra a Thomas





Mai tortám újra egy focipálya volt. Ez is egy játszóházi szülinapra készült.
Mostanában divatba jött szülinapot ünnepelni játszóházban. A szülők kibérelik csemetéiknek  a ház egyik termét, ahol kellemes órákat tölt el a szülinapos és baráti köre. Ilyenkor torta is dukál , ez lett ma az én tortám.A pálya rajta ehető ostyalapból van. Előző este tettem a tortára, s miután másnap délben hazajöttem, felhólyagosodott. Mivel nem akarok csalódást okozni a szülinaposnak, így újra nyomtattam. Ráadásul hiába kerestem az előző tortámra is tett focipálya képet, aminek a szélén hirdetések vannak, nem találtam. Pedig már a letörölt fájlok között is kerestem egy programmal.

És az újabb Thomas Leonard szülinapjára

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése